Terug naar de website
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Beschuit Met Muisjes Forum
|-+  Zwanger worden
| |-+  Zwanger worden algemeen
| | |-+  Twee weken overtijd, maar zwangerschapstest negatief
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Twee weken overtijd, maar zwangerschapstest negatief  (gelezen 756 keer)
kimmie1979
Member
**

« Gepost op: 6 Februari 2010, 20:07:56 »

Ik heb op 11 januari jl. mijn eisprong gehad (gemeten met ovulatietest). Normaal zou ik dus na ongeveer twee weken ongesteld moeten zijn geworden. Ik ben nu twee weken overtijd en heb al vier testen gedaan, die allemaal negatief zijn. Verder verlies ik sinds twee dagen wat donkerbruin slijm/bloed.
Heeft iemand anders dit ook gehad? Kan ik nu zwanger zijn, maar is mijn HCG nog erg laag? Wat houdt dat donker-bruine bloed in?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
danielle
Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Februari 2010, 12:19:57 »

Hallo kimmie,

Bij mijn zwangerschap duurde het ook een aantal weken voordat de zwangerschapstest postitief was, omdat ik blijkbaar een laag hcg gehalte had. Dus het zou alsnog kunnen dat je zwanger bent. Wat jij hebt zou een innestelinsgbloeding kunnen zijn. Bruin bloed is meestal oud bloed. ik had het laatst ook maar toen werd ik uiteindelijk gewoon ongesteld (roodbloed), als de wens groot is kan spanning ook invloed hebben. Ik weet niet hoe je je verder voelt, maar als je het niet vertrouwd dan zal ik als ik jou was naar de huisarts gaan. succes ermee!

groeten D
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte