Doe mee en maak kans op een van de
10 gesigneerde exemplaren van
Claudia de Breij's
"Krijg nou tieten!"t.w.v. Euro 14,95

Wat moet je doen?Heel eenvoudig. Forumleden sturen de volgende gegevens naar info[at]beschuitmetmuisjes.nl:
- Forum-gebruikersnaam
- Volledige naam
- Adres
Nog geen lid van ons forum?
Registreren is gratis!
Claudia:"
Dat ik ooit een boek zou schrijven over zwangerschap leek me een jaar geleden nog even waarschijnlijk als dat Daphne Deckers een boek zou schrijven over de agrarische toepassingen van de rupsband in Litouwen. Praten over zwangerschapsverschijnselen vond ik wijvengezeik. Woorden als “voedingsbeha” en “zoogkompressen” kon ik alleen maar uitspreken als ik Adolf Hitler nadeed.
Ik ben namelijk een reservevrouw. Als alle vrouwen op zijn, dan bel je mij. Mijn beste vrienden zijn mannen, ik haat winkelen en hou van praten over het ontstaan van het heelal, de nieuwe Volvo XC70 en de lippen van Angelina Jolie. En toch ben ik de aangewezen vrouw om jou door deze negen maanden heen te slepen.
Want ik weet hoe het is. En mijn ervaring is dat je daar het meeste aan hebt. In Krijg nou tieten staan de verhalen van een vriendin die je zelfvertrouwen kan geven, alleen al vanwege dit simpele feit: een kind krijgen is geen kattepis. Maar als ik het kan, kan jij het zeker."
Over Claudia de BreijClaudia de Breij (1975) is cabaretier (iClaudia), radio- en tv-presentator (Thank God it’s Friday!, Spijkers met koppen), columniste (Avantgarde) en moeder van Bing.
Op welk moment tijdens je zwangerschap ontstond het idee er een boek over te schrijven?"Toen mijn zwangerschapsyogajuf met droge ogen zei: 'Richt nu je aandacht op je anus'. Toen dacht ik: hier zit materiaal in. Zo'n hele zwangerschap lang kom je absurde dingen tegen die iedereen maar normaal schijnt te vinden, en die ik niet in boeken terugvond. Dus het werd tijd voor de waarheid. De tien nádelen van borstvoeding! En waarom Beatrijs Smulders een ouwehoer is. Dat soort dingen."Wat is, buiten herkenbaar lichamelijk ongemak, het belangrijkste dat je de vrouwelijke lezer wil vertellen?"Dat het allemaal goed komt. Als ik het kan, dan kun jij het zeker. En verder moeten ze door dit boekje waarschijnlijk lachen om mij, en dus om zichzelf. Dat helpt ook."En de mannelijke lezer, wat kan hij van je leren?"Wanneer hij zijn zwangere vrouw serieus moet nemen en wanneer hij schijt aan haar moet hebben. Dat is goed voor de relatie, kunnen ze allebei jaren plezier van beleven."Titel: Krijg nou tieten! En andere zwangerschapsverschijnselen
Auteur: Claudia de Breij
Omslagontwerp: Flo
Aantal pagina's: 160
Prijs: € 14,95
ISBN: 978 90 468 0532 9
Ook verkrijgbaar via Uitgeverij Nieuw Amsterdam:
Direct bestellen
Mede mogelijk gemaakt door
uitgeverij Nieuw AmsterdamDeze actie loopt van zondag 8 maart t/m zondag 22 maart. Winnaars krijg automatisch bericht.