Terug naar de website
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Beschuit Met Muisjes Forum
|-+  Zwangerschap
| |-+  Kraamkado tips
| | |-+  Ideeën voor kraamkado's
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Ideeën voor kraamkado's  (gelezen 2012 keer)
Tony
Forumbeheerder

« Gepost op: 30 November 2008, 21:39:41 »

Op onze site staat al geruime tijd een pagina met cadeautips die je kunt geven aan jouw kraamvisite.

Deze ‘dingen’ zijn ideaal om als cadeautip te doen aan familie, vrienden en kennissen. Dit maakt het voor hen ook wat gemakkelijker om een kraamcadeau te kiezen, in plaats van de ‘gebruikelijke’ (ook leuk) babykleertjes en speelgoed.

In dit forumonderdeel hoop ik wat meer persoonlijke tips te krijgen die ik kan toevoegen aan deze pagina.

Heb jij een wensenlijstje? Leuke aanvulllingen? Laat het vooral weten.

mam
Member
**

Onze trots: Lynn, Gwen & June

« Antwoord #1 Gepost op: 2 Januari 2009, 20:01:17 »

Hey Tony,

Omdat het ons 3e kindje is en wij natuurlijk al heel veel spulletjes hebben geven wij aan ons kraambezoek de volgende cadeautip(jes):

- luiers (merk en maat aan ons te vragen, al dan niet in de vorm van een luiertaart, welke ikzelf ook wel eens gemaakt heb. Een praktische en origineel cadeau wat leuk is om te geven en te krijgen!);
- cadeaukaart met een vrij bedrag door hen zelf te kiezen van bijv. Hema of Kruidvat;
- een bijdrage op de nog te openen bankrekening van onze nieuwe baby;
- het ouderwetse envelopje blijft natuurlijk ook praktisch.

Misschien kun je hier wat mee!

Groetjes,
Mam
Josientje
Member
**

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Februari 2009, 08:29:16 »

Ik heb laatst een erg leuk cadeau gekregen van mijn vriendin een Ketting welke vervaardigd is van siliconen, waar de baby op kan bijten en zuigen. Het schijnt een nieuw produkt te zijn in Nederland en afkomstig te zijn uit de verenigde staten en daar al helemaal HOT te zijn. Ik heb gisteren via hun site nog zo'n ketting besteld in een andere kleur, hoop hem vandaag te ontvangen.

Kijk anders even op hun site, daar staat wat meer uitleg over e produkten: www.smartMom.nl

Gr. Josien
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte