Terug naar de website
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Beschuit Met Muisjes Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Polluitslagen
| | |-+  Poll: Welk voedsel mis je het meest tijdens de zwangerschap?
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Poll: Welk voedsel mis je het meest tijdens de zwangerschap?  (gelezen 2080 keer)
Tony
Forumbeheerder

« Gepost op: 16 Oktober 2008, 20:08:03 »

Helaas mag je tijdens je zwangerschap een aantal dingen niet eten (zie ook eten en drinken tijdens de zwangerschap). De vraag luidde dan ook: "Welk voedsel mis je het meest tijdens de zwangerschap?"

• Filet Americain (730)
  • Biefstuk / tartaar (320)
  • Brie (145)
  • Anders (170)
  • Rauwe vis (120)
  • Lever (37)

Totaal aantal stemmen: 1522

Deze poll is gesloten. Je kunt op de homepage van Beschuitmetmuisjes.nl stemmen op de nieuwe poll.

Gerda
Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Oktober 2008, 22:35:52 »

Echt missen doe ik gelukkig niks. Maar ik weet wel dat ik na de zwangerschap, zo gauw het kan (ook ivm borstvoeding), ik zo snel mogelijk een dikke medium gebakken biefstuk met een heerlijk glas rode wijn wil eten! En daarna 's avonds lekker toastjes met filet american met peper en wrap-hapjes met gerookte zalm en kruidenkaas! En nog een heerlijk wijntje erbij, of een Bailey's!
Miss T
Moderator

« Antwoord #2 Gepost op: 17 Oktober 2008, 18:10:31 »

Biefstuk....biefstuk....biefstuk... **zucht** Ik droom er bijna over. Nog 4,5 maand en ik ga mijn mes zetten in een lekkere malse ossenhaasbiefstuk. En deze keer geen ladysize. 

Gerda...lees ik nu goed dat je tijdens de borstvoeding ook geen biefstuk mag eten?! Dat is toch een geintje, hoop ik.
Maar zalm mag je wél eten, als het maar verse gerookte zalm is en niet voorverpakt (zei mijn verloskundige).

Linda0088
Moderator

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Oktober 2008, 20:23:46 »

Er zijn zowaar mensen die stemmen op lever! Ik sluit me bij jou aan Miss T er gaat niets boven een mals biefstukje

Wishgirl
Member
**

« Antwoord #4 Gepost op: 30 Oktober 2008, 09:00:13 »

een lekker biefstukje zou ik inderdaad ook gaan missen...

maar ik ben een heeeeeeele erge koffiezuiper! En ik geloof dat je tijdens een zwangerschap beter niet teveel koffie kunt drinken.. (maar dat zal ik tzt nog wel navragen)  dus dat zal ik dan gaan missen!! 

Groetjes Sandra.
Lisanne
Member
**

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Januari 2009, 14:57:25 »

Echt missen doe ik gelukkig niks. Maar ik weet wel dat ik na de zwangerschap, zo gauw het kan (ook ivm borstvoeding), ik zo snel mogelijk een dikke medium gebakken biefstuk met een heerlijk glas rode wijn wil eten! En daarna 's avonds lekker toastjes met filet american met peper en wrap-hapjes met gerookte zalm en kruidenkaas! En nog een heerlijk wijntje erbij, of een Bailey's!
Dat gaat hier zeker weten ook gebeuren
Annemarieke
Member
**

« Antwoord #6 Gepost op: 18 Januari 2010, 20:58:32 »

Even opmerking/vraagje...

Mijn gyneacoloog zei me net dat ik brie wel mocht eten... zolang er op de verpakking lait cru staat, mag ik het niet hebben. En dat is bij brie dus niet zo dus mag ik het wel hebben... Geitenkaas ed ok dat mag ik ook niet hebben...

grtz,

annemarie
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte