Terug naar de website
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Beschuit Met Muisjes Forum
|-+  Geboorte en bevalling
| |-+  Bevallen in het ziekenhuis
| | |-+  [Arnhem] Rijnstate
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: [Arnhem] Rijnstate  (gelezen 3111 keer)
Tony
Forumbeheerder

« Gepost op: 9 Maart 2008, 22:10:04 »

Mijn zus is bevallen van een drieling (drie meiden) in het Rijnstate en in de regio waar ik woon (Arnhem/Nijmegen) vind ik dit bij uitstek het fijnste ziekenhuis.

Het ruikt, voelt en ziet er op het eerste oog niet uit als een ziekenhuis en dat maakt een bezoek al een stuk fijner. Helaas heb ik daar vaker gezeten vanwege een ziektebed van iemand, dan om iemand te feliciteren.

Ik ben benieuwd naar jouw mening!

Esther5374
Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 9 Maart 2009, 18:50:48 »

Hoihoi,

Ik ben ook in het rijnstate bevallen van mijn dochter. Nu 7,5 jaar.
Mijn ervaring is niet heel positief.
Ik ging met 42 weken het ziekenhuis in omdat ik nog helemaal geen ontsluiting had. Ik heb daar een hormoonveter gekregen. Daar zitten in principe zoveel hormonen in dat je er op kan bevallen. Bij mij was het om de ontsluiting te bevorderen. Helaas werkte het niet en heb ik 3 dagen lang zo'n veter gehad. Na 3 lange dagen had ik wel 3 cm ontsluiting en mocht ik de dag er na aan de weeën opwekkers. Pff na 3 uur al uitgeput. Uiteindelijk aan het eind van de 4e dag werd besloten dat het toch wel te lang duurde en dat ze het maar gingen halen met een keizersnee.
Uiteindelijk is mijn dochter om 21.40 uur geboren.

Mijn man en dochter gingen al naar de afdeling en ik zou later komen. Nou dat later werd ruim 2 uur later. Ik was eerst zonder mededeling naar de intensive care gebracht. Had te veel bloed verloren. En werd daar even in de gaten gehouden. Ik wist het niet maar mijn man ook niet.
Het waren 4 slopende dagen. Veel verschillende co-assistenten en gynaeacologen. Allemaal erg jammer.

Nu zwanger van ons 2e kindje. Wel weer onderbehandeling in het rijnsate. Ben heel duidelijke geweest dat ik dit niet nog een keer wil. Ik hoop dat dat ook gaat gebeuren. Allemaal afwachten dus maar.

Groetjes Esther
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte