Hey Miss T.,
Wat leuk dat je vriend het ook allemaal zo leuk vindt als jij en dat hij zelfs met je meegaat naar de bv-cursus.
Die van mij moet er niet aan denken en ik zag ook niet zo zitten dat hij meeging moet ik eerlijk bekennen. Langs mij op die avond (hier was een avond opfriscursus genoeg, vond ik, omdat ik bij ons 2e dochtertje 9 maanden bv heb gegeven!) zat een stelletje en hij zat de hele avond over haar buik te wrijven. Op een gegeven moment wist ik niet meer waar ik moest kijken! Natuurlijk is het fijn als je man/vriend graag meegaat, maar dat continu strelen vond ik het andere uiterste. Ik vond het genant!
Mss komt het ook omdat het ons 3e is, als het een eerste kindje is, is natuurlijk alles nieuw en bij een 2e of 3e ben je al veel nuchterder...
IK ga, net als jij, voor borstvoeding, want als het je gegeven is en het lukt, is het echt heel fantastisch en intiem om te mogen meemaken. Ik heb er bij ons 2e dochtertje intens van genoten. (Onze oudste heeft geen bv gehad, wegens de omstandigheden toen). Ik hoop (en ik ga er ook van uit!) dat het deze keer weer net zo gaat zijn en dat ik ook weer 9 maanden borstvoeding mag geven (of langer).
Jij ook succes met de laatste loodjes, nog even en we mogen onze wondertjes in onze armen nemen! :20
Groetjes,
Mam (Mascha)