Mariette is 30 jaar en 15 april 2008 bevallen van een kerngezonde dochter, genaamd Mila. Op Beschuit Met Muisjes schrijft zij over haar ervaringen tijdens de zwangerschap. Ditmaal de 40e week van haar zwangerschap.De laatse loodjes....
Zo, nu nog officieel 2 dagen te gaan en er is nog geen verandering merkbaar. Ze zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, maar ik heb nu niet meer last/kwaaltjes dan een paar weken geleden (gelukkig) :18. Men zegt ook vaak ik zal blij zijn als het zover is maar ook daar kan ik me nog niet in vinden tot op heden. Maarja dat kan morgen best anders zijn.
Ik red me nog wel, heb vanmorgen nog hele huis gestofzuigd en gedweild en beneden de ramen gewassen dus wat dat betreft gaat alles nog prima. Ik kan slechts de hele dag alleen maar op de bank zitten. Niet dan? Dan duurt de dag ook zo lang.
De hele familie (voornamelijk ouders en man) zijn al flink aan het stressen en ik ben de rust zelve weer. Pfffff. Best vermoeiend hoor van die stressmensen om je heen die alleen maar vragen : En? Hoe gaat ie? Merk je al iets? :16. Maarja wel lief dat ze allemaal zo bezorgd zijn!
Maar ik zit mn tijd nog wel ff vol, het komt toch pas als het er klaar voor is, niet eerder en niet later. Gelukkig hebben we meer dan 700 zenders op de tv dus vervelen zal er niet snel van komen!!
Ik hou jullie op de hoogte! :E
Groetjes Mariette
-
Meer over de 40e week van de zwangerschap-
Lees ook: Mariėtte - Bevallingsverslag-
Lees ook: Mariėtte - week 37 van de zwangerschap