Auteur Topic: Steken onder in de buik  (gelezen 3721 keer)

Mar22

• Member
  • **
Steken onder in de buik
« Gepost op: 3 oktober 2008, 12:04:44 »
Hallo Allemaal,

Vorige week heb ik een test gedaan (nouja 3 stuks hihi) en die was (waren) positief, helemaal dol gelukkig dus!
Zwangerschapskwaaltjes zoals pijnlijke borsten en vaak moeten plassen en moe zijn, die heb ik. Maar sinds een aantal dagen heb ik last van wat buikpijn, steken, en als ik naar de wc ga en "pers" dan voelt dat aan als een soort spierpijn binnen in..
Herkent iemand dit? Moet ik me zorgen gaan maken dat dit gaat wijzen op een miskraam? Of maak ik me nu zorgen om niks   :H :H
Ik vermoed dat ik rond de 5/6 weken ben, over 2 weken afspraak bij de VK..

Groetjes Mar

Miss T

• Member
  • **
Re: Steken onder in de buik
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2008, 19:48:45 »
Hoi Marlies,

Ik had je al welkom geheten bij je voorsteltopic, maar ik zag hier nog een berichtje van je. Geloofde je het ook niet dat er 3 testen doorheen zijn gegaan? Haha! Ik heb er twee gedaan en nog enkele weken nodig gehad om het tot me door te laten dringen. Leuk hoor!

Maar over je buikkrampen: ik zou me -als ik jou was- niet te druk maken. Lees vooral niet al teveel (on)zin op internet, want niet alle informatie is gecontroleerd. Wacht gewoon je termijnecho af. Die heb je toch deze week? Soms kunnen buikkrampen (meestal in combinatie met hevig bloedverlies) op iets ernstigs wijzen, maar meestal zijn het je darmen of je baarmoeder. Alles is aan het veranderen in je lichaam. Schrijf je vragen op en stel ze aan de verloskundige tijdens je eerste bezoek. Die kan je vast geruststellen.

Geniet ervan!

Liefs Miss T

PS Ter geruststelling: ik had ook (menstruatie-achtige) krampen in mijn buik en ik ben inmiddels al 20 weken in verwachting.

Mar22

• Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2008, 14:50:03 »
Hai,

Thanks voor je reactie terug, probeer om me ook niet al te druk te gaan maken. Maar dat is toch wel lastig hoor ! Hihi.. Sinds een kleine week zijn de buikkrampen gelukkig weg, maar sinds gistermiddag met tussen poses steeds wat bloedingen, soms wat erger en soms heel weinig. Het blijft bij rood bloed, zit niks bij aan proppjes etc of iets. Vanmorgen getest (alweeer) en de test was weer positief Een vriendin van mij heeft de eerste 12 weken met tussen poses ook gevloeid, en echt flink, te vergelijken met een flinke menstruatie, en daar bleek gelukkig niks mee aan de hand, dat kan er dus ook bij horen. Hopen dat het bij mij ook zo is, en dat we maandag ontzettend gelukkig en met een uitgerekende datum naar huis zullen gaan, afwachten dus !

Liefs

Miss T

• Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2008, 10:04:08 »
Hoi Marlies,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! Ik lees dat je vandaag de echo hebt: spannend! Laat even weten wanneer je bent uitgerekend en of alles goed is.

Liefs Miss T

Mar22

• Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2008, 14:26:28 »
Hallo Allemaal...

Mijn vermoeden bleek vanmorgen tijdens de echo juist te zijn, het is toch een miskraam geweest  :X  Waarschijnlijk is het 2 weken geleden al mis gegaan..Omdat mijn lichaam nog steeds het zwangerschapshormoon afgeeft, test is nog steeds positief, is mijn bloed onderzocht. Als de waardes te hoog zijn kan het zijn dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is geweest. Anders moet mijn lichaam het zelf "opruimen" De arts belt me terug zodra het bloed niet goed is.. Afwachten dus..

Allemaal nu dus even k*t, sorry voor mijn woordgebruik... Nu dit een plekje geven en wie weet gaat het de volgende keer goed..
Zal dus even niet zo vaak meer hier te vinden zijn..
Hopelijk tot snel..

Liefs

Tony

• Forumbeheerder
  • Member
    • Beschuit Met Muisjes
« Reactie #5 Gepost op: 14 oktober 2008, 20:50:18 »
Heel vervelend om te horen Marlies :8 Heel veel sterkte gewenst!